24 Ocak 2011 Pazartesi

MAÇKA AKİF TUNÇEL LİSESİ'NDEN BİR ÖĞRENCİ: MAHİR EGE ŞİMŞEK


Ülkemizde herşeyi sattılar. Şimdi okulları da satıyorlar. Herşeye bir ticarethane gözüyle bakıyorlar. Oysa eğitime yatırım geleceğe yatırım demektir. Kar beklenmez. Öğrenciler okulların, hastalar hastahanelerin müşterisi değildir. Benim okulum tarihi bir binadır ve yeri çok güzeldir; belki otel olarak güzel olabilir ama okul olarak daha güzel. Bir de ben sanat bölümünde okuyorum, tarihi bir binaya çok uyumlu bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Ayrıca bütün güzel şeylerin parası olanlara değil emekçi çocuklarına da yakışacağına inanıyorum. Okulu satarak yalnızca binayı değil; bizlerin anılarını ve her şeyden önemlisi geleceğimizi satıyorlar.
Ve ben iktidara diyorum ki ellerinizi okulumuzdan ve geleceğimizden çekin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder